До новин

ДАРТ активізує міжнародну співпрацю задля відновлення туристичної галузі України.

Вже понад 800 млн користувачів в Іспанії та Латинській Америці побачили промокампанію Meet Ukraine. Це стало можливим завдяки підписаному Меморандуму про довгострокове партнерство між Державним агентством розвитку туризму та іспанським Аналітичний центр туризму та суспільства (TSTT).

Підписання меморандуму відбулося в межах відрядження Голови Державного агентства розвитку туризму України Мар’яни Олеськів до Іспанії на міжнародну виставку FITUR.

Ключовий напрям спільної роботи ДАРТ та TSTT – започаткування міжнародної кампанії Meet Ukraine. Головна мета, якої розказати міжнародній спільності про збитки, яких зазнали туристична галузь України внаслідок агресії рф задля того, щоб залучити інвестиції, які будуть спрямовані на відбудову зруйнованих або пошкоджених об’єктів.

Також сторони домовилася про обмін аналітичною й статистичною інформацією та про консультаційну допомогу у модернізації туристичної галузі України.

Мар’яна Олеськів впевнена, що завдяки партнерській допомозі Україна швидко відновиться після перемоги  туризм, як галузь економіки буде відігравати у цьому відновленні одну із ключових ролей.

«Маємо вже перші результати нашої співпраці з ТSТТ – 194 статті у міжнародних ЗМІ про український туризм, який продовжує функціонувати попри повномасштабну війну. За розрахунками експертів вартість такої промокампанії скала б майже $8 млн, але у рамках нашої співпраці з ТSТТ вона - безкоштовна», - зазначила очільниця ДАРТ.