Сьогодні Голова ДАРТ Мар’яна Олеськів взяла участь у презентації розкладу та нових маршрутів Укрзалізниці на 2021 рік. Зокрема, розповіла про маркетингову стратегію України як туристичної дестинації. 

Щоб зрозуміти, яким є потенційний турист та максимально забезпечити усі його потреби, цьогоріч ДАРТ планує провести опитування цільових ринків. Це також дасть змогу зібрати якісні статистичні дані та розробити сателітний рахунок туризму.

"Працюватимемо з пріоритетними ринками, звідки активно приїздять туристи. Зокрема, проводитимемо низку промоційних кампаній та продовжимо працювати над проєктом #МандруйУкраїною. Нам важливо правильно донесити до українців та іноземних гостей інформацію про те, що Україна - класне місце для відпочинку», - коментує очільниця ДАРТ.

Укрзалізниця - один із стратегічних партнерів ДАРТ. Саме тому ми продовжує активно разом працювати над розвитком туристичних сполучень. Так, під час заходу керівник пасажирського напрямку УЗ Олександр Перцовський розповів про нові та оптимізовані маршрути, які значно спростять пересування країною. 

Керівник пасажирського напрямку УЗ Олександр Перцовський, Фото: Укрзалізниця

Окрім того, УЗ презентувала сім нових ланчбоксів, які пропонуватимуть пасажирам Інтерсіті. Обіди розділені за особливостями харчування областей: «Смачна подорож вниз по Дніпру», «Смачна подорож Слобожанщиною», «Смачна подорож залитою сонцем Одещиною», а також дитячий і вегетаріанський.

Ланчбокси, Фото: Укрзалізниця
«Безпека та комфорт туриста під час мандрівки, а також якість надання послуг - головні критерії, якими керуємося у нашій роботі. Укотре переконуюся, що Укрзалізниця рухається у правильному напрямку і, безперечно, ми плануємо надалі активно співпрацювати з перевізником задля покращення умов пасажирських перевезень», - підсумувала Олеськів.