До новин

Ребрендинг України як туристичної дестинації

ДАРТ спільно з командою BRAND UKRAINE провели стратегічну сесію за участі стейкхолдерів, присвячену формуванню нового бренду України як туристичної дестинації.

Адже дієві стратегії не формуються у кабінетах за зачиненими дверима, а створюються  у діалозі з тими, хто має найкращу експертизу у галузі.

Ця зустріч стала майданчиком для креативу, співпраці у команді, аналізу і роздумів: «якою Україна постане перед світом у найближчі роки?» І яким буде її туристичний образ після періоду, коли глобальний наратив зосереджувався переважно на темі війни.

Попри виклики — безпекові ризики, пошкоджену інфраструктуру, нестачу інвестицій та фрагментованість ринку — учасники відзначили потужний потенціал: активність громад, розвиток локальних продуктів, інвестиції бізнесу та історії регіонів, які формують основу для оновленого наративу про Україну.


У межах стратегічної сесії ДАРТ та Brand Ukraine підписали меморандум про співпрацю. Цей документ — про наше спільне бачення, бажання покращувати та готовність разом творити новий туристичний образ України у світі. Ми об’єднуємо наш досвід, аналітику, креативність, щоб спільно вибудувати цілісний та впізнаваний бренд.

Результати народжуються там, де є співпраця — держави, бізнесу, громадського сектору, регіонів, експертів та усіх, хто щоденно працює для країни, в якій хоче жити.

Разом із Brand Ukraine ДАРТ буде працювати над тим, щоб:
• сформувати єдину мову, якою Україна говоритиме зі світом про свій туризм;
• створити наративи, що покажуть нашу країну як гостинну, багатогранну і змістовну;
• розробляти нові продукти та інструменти комунікації, які підсилюватимуть наш голос на міжнародній арені.

Brand Ukraine, вдячні за партнерство! Цей меморандум — старт кропіткої роботи, але дуже цікавої, ефективної і тривалої співпраці.

«Сесія стала першим етапом великої спільної роботи над створенням єдиного бачення — як Україна говоритиме зі світом про туризм майбутнього, в умовах сталого миру — гостинний, змістовний, інноваційний та людяний», — відзначила Голова ДАРТ Наталя Табака.

«Я переконана: після перемоги та відновлення авіасполучення в Україну полетять мільйони туристів. Міжнародні дані показують — якби не війна, ми вже зараз приймали б понад 7,6 млн іноземних мандрівників на рік, стільки ж, скільки сьогодні Швеція, Польща чи Угорщина. Інтерес до України безпрецедентний, і ми маємо всі передумови стати новим світовим туристичним центром. Радію, що робота над туристичним брендом України та його глобальним просуванням ведеться вже сьогодні. Щиро дякую Наталі Табаці та команді ДАРТ за довіру», — Марія Липяцька, голова BRAND UKRAINE.

В межах стратегічної сесії Re:Brand Ukraine ДАРТ разом з Brand Ukraine та учасниками провели брейншторм концепту нового проєкту «Режим тиші. Шляхи відновлення». Десятки ідей, аналіз ризиків та загроз, особливості та креативні рішення і навіть ідея для мерчу – усе це вдалося разом напрацювати.

Вдячні нашим партнерам за співпрацю та готелю-замку Вежа Ведмежа за затишок і можливість такої зустрічі.

Попереду — робота над бренд-стратегією, формування рішень та підготовка до подальших етапів ребрендингу.