До новин

Укрзалізниця запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram

Сьогодні Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функцією продажу/повернення квитків. Окрім того, за його допомогою можна отримати необхідну інформацію, переглянути розклад руху або замовити харчування.

Оплата здійснюється безпосередньо у боті. Для цього можна прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.

Чат-бот обслуговується трьома мовами: українською, англійською та російською.

Наразі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+.

Протестувати роботу чат-боту можна за посиланнями:

https://chats.viber.com/bot_uz/en

https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot