Олександр Вешелені — фахівець із міського маркетингу та розвитку туризму, а також культурної політики. Понад шість років Олександр обіймав посаду директора департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради (2019–2025), де заклав фундамент сучасної туристичної політики міста. Серед ключових досягнень — розробка та втілення маркетингової й туристичної стратегій Вінниці, затвердження офіційного бренду міста, створення сертифікованої української гілки “Шлях Святого Якова” (Camino Podolico), реконструкція Туристичного хабу «Visit Vinnytsia», запуск “Школи вінницького гіда” та ініціатива “Вінницький стандарт гостинності”. У 2021 році Вінниця була відзначена премією Ukraine Tourism Awards у номінації “Місто мого серця”.
Олександр також є співавтором і куратором низки туристичних та мистецьких проєктів, зокрема гастрономічної ініціативи «Меню Коцюбинського», виставкових проєктів у межах культурної дипломатії, а також літературно-мистецьких подій. У 2015–2019 роках очолював програмні команди міжнародних фестивалів «Intermezzo» та «Острів Європа», а також був консультантом проєкту «Дебрецен — Європейська столиця культури 2023».
На своїй сторінці у facebook Олександр Вешелені подякував команді, з якою разом кропітливо працювали над зростанням Вінниці як туристичної дестинації і повідомив, що надалі розвиватиме туризм вже на національному рівні.
«Далі буде багато нового. Далі буде щось інше, але теж про туризм, про стратегію в умовах криз, про результативні проєкти, про щиру і пульсуючу любов до українських міст, містечок і сіл, про гордість за найфантастичнішу країну, яку має підтримати, зберегти, побачити увесь світ», - наголосив Вешелені.
На новій посаді Олександр координуватиме проєкти цифрової трансформації туристичної сфери, розвиватиме національний туристичний бренд та міжсекторальні ініціативи, спрямовані на підвищення спроможності регіонів через туризм і культурну спадщину.