Інформаційна кампанія EUКраїна розроблена відповідно до Стратегії комунікації у сфері євроінтеграції та має на меті показати переваги приєднання нашої країни до ЄС. Кампанія реалізується за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні та проєкту Association4U.

Українці повинні усвідомити, що євроінтеграція – це насамперед про позитивні зміни в країні, реформування та покращення життя кожного. Це сприятиме, зокрема, протидії проросійським наративам та пропаганді, що Україна нібито лише сировинний придаток ЄС.

Насправді ж експорт до країн із високою купівельною спроможністю сприяє значному росту економіки та збільшенню надходжень до держбюджету. Лише у 2019 році від торгівлі з ЄС Україна отримала понад 20 млрд євро, що передбачає створення нових робочих місць та підвищення зарплат працівників.

Окрім того, відкриття кордонів та запровадження безвізового режиму дає змогу привабити значні туристичні потоки, що також суттєво впливає на розвиток усієї країни.  

Вже зараз Україна стала надійним партнером Європейського Союзу й перебуває на шляху до набуття членства в ньому. Це не швидкий процес, однак ми рухаємося у правильному напрямку: виконуємо Угоду про асоціацію з ЄС, приймаємо необхідні закони та проводимо реформи.

На сьогодні євроінтеграція – один із головних пріоритетів української влади. Президент, Уряд та парламент працюють, як одна команда, щоби цей процес відбувався якомога швидше.

Державне агентство розвитку туризму України всіляко підтримує євроінтеграцію України й надалі інформуватиме читачів сайту в межах згаданої кампанії.