До новин

Звідки українці беруть натхнення на подорожі під час війни

Державне агентство розвитку туризму в партнерстві з проєктом UNICEF U-Report Ukraine провели аналіз джерел інформації, на які покладаються українці плануючи свої подорожі в умовах воєнного стану. А також поцікавилися на, що вітчизняні мандрівники звертають увагу, обираючи місця для відпочинку.

Головним джерелом інформації на яке покладаються сучасні українські мандрівники перш ніж запланувати свої подорожі – є мережа Інтернет. 63% опитаних користуються цим джерелом, щоб більше дізнатися про місце подорожі. Наступним дієвим інструментом для планування мандрівок 49% респондентів вважають соцмережі. Порадами друзів та родичів користуються 28 %опитаних українців. І зовсім невелика кількість респондентів – 7% дізнається інформацію зі ЗМІ.

Більшість респондентів, які наразі мандрують країною в першу чергу звертають увагу на красу природи - 51%, а вже потім на цінову доступність – 46 %. Культурна спадщина та історичні пам'ятки цікавлять 36 %туристів.  

Безпека регіону в умовах повномасштабного вторгнення має значення для 27% опитаних. 16% мандрівників відвідують, той чи інший регіон заради того, щоб надихнутися автентичною культурою і стільки ж заради того, щоб помилуватися популярними «інстаграмними» місцями.

Особливості місцевої кухні цікавлять 13% подорожуючих українців. Крафтові виробництва при виборі локації для відпочинку мають значення лише для 5% опитаних.

Звертаємо вашу увагу на те, що деякі питання з опитування були з можливістю множинного вибору. Відповідно, кожен учасник мав змогу обирати найбільш прийнятий для себе варіант, тому кожна відповідь тут має відсоток вибору її респондентами.

Більше детально з опитуванням можна ознайомитися за посиланням